Ochrana osobných údajov

Zásady spracovania osobných údajov

V týchto zásadách osobných údajov vám vysvetlíme, čo sa s vašimi údajmi deje, kto k nim má prístup a prečo alebo kedy ich môžeme zbierať. Rozsah spracovania sa odlišuje podľa toho, ako naše služby využijete, a preto sme informácie prehľadne rozdelili tak, aby ste sa v nich ľahko zorientovali – či si len prezeráte naše stránky, prihlásite sa k newslettru alebo sa stanete našimi zákazníkmi. Spracovanie osobných údajov sa riadi európskym nariadením o ochrane osobných údajov (GDPR).

OBSAH

1.    Kto je prevádzkovateľ osobných údajov?

2.      Aké vaše osobné údaje spracúvame?

3.      Z akých zdrojov osobné údaje pochádzajú?

4.      Na aké účely ste poskytli svoj súhlas?

5.      Prečo dochádza k profilovaniu a automatizovanému rozhodovaniu?

6.      Ako dlho budeme spracúvať vaše osobné údaje?

7.      Kto sú naši obchodní partneri?

8.      Kto môže mať prístup k vašim osobným údajom?

9.      Aké sú vaše práva pri spracúvaní osobných údajov?

10.  Ako môžete odvolať súhlas so spracúvaním osobných údajov?

1. Kto je prevádzkovateľ osobných údajov?

Prevádzkovateľom osobných údajov je DaDaboom, s.r.o., Závodná 264/45, 027 43 Nižná, Slovensko.

Kedy osobné údaje spracúvame?
S údajmi budeme pracovať ak:
1. ste našimi zákazníkmi
2. Vám zasielame náš newsletter
3. spolu komunikujeme
4. budete chcieť byť tiež v našom tíme
5. navštívte náš web

2. Ktoré osobné údaje spracúvame?

Na marketingové účely spracúvame nasledujúce kategórie osobných údajov, ktoré nám pomáhajú určiť ponuku produktov a služieb, ktorá by sa vám mohla páčiť a riešiť vaše potreby.

  •  Základné identifikačne údaje – meno, sídlo, dátum narodenia, adresa bydliska.
  • Kontaktné údaje – telefónne číslo, e-mailová adresa.
  • ociodemografické údaje – štatistické údaje o veku, pohlaví, vzdelaní, zamestnaní, počte detí.
  • Informácie o využití produktov a služieb – aké služby ste u nás mali v minulosti, informácie o využívaní internetovej zákazníckej zóny. Na základe týchto údajov vám vieme odporúčať vhodné produkty a služby.
  • Informácie zo záznamov telefonických hovorov alebo iných interakcií s vami, napríklad pomocou e-mailu, chatu, SMS správ.
  • Geolokačné údaje – geolokačné údaje z webového prehliadača. Tieto údaje môžu zvyčajne slúžiť na odporúčanie kontaktu na najbližšieho sprostredkovateľa alebo pobočku.

3. Z akých zdrojov údaje pochádzajú?

Osobné údaje uvedené v predchádzajúcom bode získavame priamo od vás. Tieto osobné údaje uvádzate v klientskej zmluve, prípadne ste ich uviedli na ďalších dokumentoch.

Osobné údaje môžu tiež pochádzať z verejne dostupných zdrojov, registrov a evidencií, napríklad z obchodného registra. Vaše osobné údaje tiež môžu pochádzať od tretích osôb, ktoré sú s nimi oprávnené zaobchádzať.

4. Na aké účely ste poskytli svoj súhlas?

Súhlas ste poskytli na marketingové účely, ktoré zahŕňajú nasledujúce činnosti:

  • Ponuka produktov a služieb. Ponuky vám na základe vášho súhlasu môžeme poskytovať elektronickou formou, najmä formou e-mailových správ alebo správ posielaných na mobilné zariadenia cez telefónne číslo, prostredníctvom webovej klientskej zóny, písomnou formou alebo formou telefonického hovoru,
  • Automatizované spracúvanie osobných údajov s cieľom prispôsobiť obchodnú ponuku vašim individuálnym potrebám,
  • Prieskumy trhu a prieskumy spokojnosti zákazníkov s využívanými produktmi a službami.
  • Súhlas poskytnutý na marketingové účely je dobrovoľný. Je však nevyhnutný na to, aby sme vám mohli posielať individuálne ponuky produktov a služieb a našich obchodných partnerov. Bez takto poskytnutého súhlasu vám individuálne ponuky produktov a služieb nemôžeme poskytovať.

5. Prečo dochádza k profilovaniu a automatizovanému rozhodovaniu?

Naša spoločnosť sa vám snažia poskytovať individuálne upravené ponuky produktov a služieb. Z tohto dôvodu vaše osobné údaje na základe vášho súhlasu profilujeme. Na tento účel používame automatické informačné systémy, webové aplikácie alebo kalkulačky. Podľa toho vám posielame individualizované správy a ponuky produktov a služieb našej spoločnosti.

Automatické vyhodnocovanie (profilovanie) osobných údajov nám pomôže vás a vaše potreby lepšie spoznať, odhadnúť budúce konanie a podľa toho prispôsobiť naše produkty a služby.

6. Ako dlho budeme spracúvať vaše osobné údaje?

Súhlas ste udelili spoločnosti na obdobie trvania zmluvného vzťahu a na nasledujúcich 10 rokov od ukončenia takéhoto zmluvného vzťahu alebo do momentu, keď̌ váš súhlas odvoláte.

Ak nie ste, ani sa nestanete klientom spoločnosti, váš súhlas bude v platnosti 10 rokov od udelenia alebo do momentu, keď̌ ho odvoláte.

Po uplynutí príslušného času budú vaše osobné údaje vymazané, ale iba v rozsahu a na účely, pre ktoré podľa právnych predpisov nie je potrebný súhlas.

7. Kto sú naši obchodní partneri?

V súhlase ste tiež súhlasili s ponukami produktov a odovzdaním osobných údajov našim vybraným obchodným partnerom. Naši obchodní partneri rovnako dodržiavajú pravidlá ochrany osobných údajov a uzatvorili sme s nimi zmluvu o spracúvaní osobných údajov.

Obchodní partneri sú:
GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o. , Lieskovská cesta 13, 962 21 Lieskovec, IČO: 36624942

Geis Parcel SK s.r.o., Balíková preprava, Geispoint, Trňanská 6, 96 001, Zvolen, IČO: 46 489 592

8. Kto môže mať prístup k vašim osobným údajom?

Na spracúvanie údajov na marketingové účely môžu mať k vašim údajom prístup aj ďalšie subjekty, ktoré spracúvajú́ osobné údaje ako tzv. sprostredkovatelia, ktorých úlohou je poskytovať služby spoločnosti. Napríklad to môžu byť externé spoločnosti, ktoré spravujú naše systémy alebo iné služby zabezpečujúce riadny chod spoločnosti a spracúvanie osobných údajov na marketingové účely. S uvedenými sprostredkovateľmi máme uzatvorenú́ zmluvu o spracúvaní́ osobných údajov, na základe čoho sú́ tiež povinní́ dodržiavať striktné pravidlá ochrany osobných údajov.

9. Aké sú vaše práva pri spracúvaní osobných údajov?

Riadne spracúvanie vašich osobných údajov je pre spoločnosti v Slovenskej republike dôležité a ich ochrana je úplnou samozrejmosťou. Pri spracúvaní osobných údajov môžete uplatniť nasledujúce práva:

  • Informácie o spracúvaní vašich osobných údajov
    Informácie zahŕňajú hlavne: identifikáciu a kontaktné údaje správcu, jeho zástupcu a prípadne aj zodpovednej osoby, účely spracúvania, kategórie dotknutých osobných údajov, príjemcu alebo kategórie príjemcov osobných údajov, informácie o prenose osobných údajov do tretích krajín, obdobie uchovávania osobných údajov, oprávnených správcov, zoznam vašich práv, možnosť obrátiť sa na Úrad na ochranu osobných údajov, zdroj spracovávaných osobných údajov, informácie o tom, či a ako dochádza k automatizovanému rozhodovaniu a profilovaniu.
  • Právo na prístup k osobným údajom
    Máte právo na potvrdenie toho, či osobné údaje sú alebo nie sú spracúvané a ak áno, máte prístup k informáciám o spracúvaní, kategóriách dotknutých osobných údajov, príjemcoch alebo kategóriách príjemcov, období uchovávania osobných údajov, ako aj právo na informácie o vašich právach, o práve podať sťažnosť Úradu na ochranu osobných údajov, informácie o zdroji osobných údajov, informácie o tom, či dochádza k automatizovanému rozhodnutiu a profilovaniu, informácie a záruky v prípade prenosu osobných údajov do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácie. Máte právo na poskytnutie kópií spracúvaných osobných údajov.
  • Právo na opravu
    Spracúvame vaše neaktuálne alebo nepresné osobné údaje? Zmenili ste, napríklad, adresu bydliska? Prosím, informujte nás o tom a my osobné údaje opravíme.
  • Právo na výmaz (právo byť zabudnutý)
    V niektorých zákonom stanovených prípadoch sme povinní vaše osobné údaje na váš pokyn vymazať. Každá takáto žiadosť však podlieha individuálnemu hodnoteniu, pretože aj spoločnosť GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o. a Geis Parcel SK s.r.o. má povinnosť alebo oprávnený záujem ponechať si osobné údaje.
  • Právo na obmedzenie spracovania
    Ak si želáte, aby sa vaše osobné údaje spracúvali výhradne na najnutnejšie zákonné účely alebo si želáte osobné údaje blokovať.
  • Právo na prenositeľnosť údajov
    Ak si želáte, aby sme poskytli vaše osobné údaje inej spoločnosti, odovzdáme vaše osobné údaje v zodpovedajúcom formáte vami určenému subjektu, ak nám v tom nebudú brániť žiadne zákonné alebo iné významné prekážky.
  • Právo uplatniť námietku a automatizované individuálne rozhodovanie
    Ak zistíte alebo sa domnievate, že osobné údaje spracúvame v rozpore s ochranou vášho súkromného a osobného života alebo v rozpore s právnymi predpismi, spojte sa s nami a požiadajte nás o vysvetlenie alebo odstránenie nevhodného stavu. Námietku môžete tiež uplatniť aj priamo proti automatizovanému rozhodovaniu a profilovaniu.
  • Právo podať sťažnosť Úradu na ochranu osobných údajov
    S vaším podnetom alebo sťažnostnou ohľadom spracúvania osobných údajov sa môžete kedykoľvek obrátiť na dozorný orgán, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky so sídlom na adrese Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27.
  • Kde môžete práva uplatniť a sú tieto práva spoplatnené?
    Jednotlivé práva môžete uplatniť v spoločnosti, a to telefonicky na linke: +421 915 110 514, poslaním e-mailu na adresu: info@dadaboom.sk, alebo písomnou žiadosťou zaslanou do sídla spoločnosti alebo na korešpondenčnú adresu: DaDaboom,  Závodná 264/45, Nižná nad Oravou, 027 43
  • Všetky informácie a vyjadrenia k právam, ktoré uplatníte, poskytujeme bezplatne.
  • Za aký čas môžete očakávať odpoveď od spoločnosti?
    Vyjadrenia a prípadné informácie o prijatých opatreniach vám poskytneme čo najskôr, najneskôr však do jedného mesiaca. V prípade potreby a s ohľadom na zložitosť a počet žiadostí môžeme túto lehotu predĺžiť na dva mesiace. O predĺžení, vrátane uvedenia dôvodov, vás budeme informovať.

10. Ako môžete odvolať súhlas so spracovaním osobných údajov?

Súhlas so spracúvaním osobných údajov je založený na princípe dobrovoľnosti. To znamená, že ho môžete kedykoľvek odvolať. Nechcete ďalej dostávať ponuky produktov a služieb a našich obchodných partnerov? Je nám to ľúto, ale vaše rozhodnutie úplne rešpektujeme.

Čo má odvolanie súhlasu obsahovať?

  • Kto odvolanie podáva. Uveďte, prosím, vaše meno a priezvisko, adresu bydliska a dátum narodenia, aby sme vás vedeli identifikovať.
  • Komu odvolanie podávate. Odvolanie môžete adresovať všetkým pobočkám, alebo, ak chcete zachovať posielanie ponúk vybraných pobočiek, uveďte iba tie, ktorým chcete alebo nechcete povoliť, aby vás ďalej kontaktovali.
  • Informáciu, že si neželáte, aby sme spracúvali vaše osobné údaje. Ak by ste chceli dostávať̌ iba vybrané ponuky, uveďte, prosím, o aké ponuky ide, aby sme vám mohli vyhovieť.
  • Váš vlastnoručný podpis.
  • Akým spôsobom môžem odvolanie poslať?
  • Odvolanie súhlasu so spracúvaním osobných údajov na marketingové účely je možné poslať  v písomnej podobe, a to preto, aby sme mali o vašom odvolaní riadny záznam. Odvolanie nezabudnite podpísať.
  • Písomným vyhlásením poslaným do sídla alebo na korešpondenčnú adresu spoločnosti.
  • Písomným vyhlásením podaným na adrese: DaDaboom, Závodná 264/45, 027 43, Nižná nad Oravou.
Filters
Reset
Reset
Reset
Reset