Reklamácia
Krok za krokom – ako reklamovať tovar?
- Kupujúci je povinný reklamáciu nahlásiť u predávajúceho po zistení vady zakúpeného tovaru a to na e-mail info@dadaboom.sk
- Reklamovaný tovar je kupujúci povinný zaslať na adresu predávajúceho
DaDaboom, s. r. o.
Závodná 264
027 43 Nižná nad Oravou
- Reklamácia tovaru bude vybavená najneskôr do 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného tovaru.
- V prípade odôvodnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený za iný (plnohodnotný). Ak výmena nebude možná (napr. chýbajúci výrobok na sklade) – vrátime Vám hodnotu ceny výrobku.
Odstúpenie od zmluvy
Pri odstúpení od kúpnej zmluvy je potrebné dodržať nasledovný postup. Kupujúci odošle predávajúcemu e-mail alebo list obsahujúci riadne vyplnený formulár odstúpenia od zmluvy (stiahnuť formulár), prípadne odošle predávajúcemu e-mail alebo list s nasledovným znením:
“Chcem jednostranne odstúpiť od zmluvy zo dňa (deň, mesiac, rok) č. (číslo objednávky) a požadujem vrátenie uhradenej čiastky za tovar na účet č. (správne číslo účtu)”.
Ďalej uvedie svoje meno, adresu a aktuálny dátum. Kupujúci odošle tovar ním zvolenou zásielkovou/prepravnou službou, alebo tovar osobne doručí do sídla predávajúceho, pričom hradí svoje prepravné náklady. Odporúčame, aby vrátený tovar bol v pôvodnom a nepoškodenom obale a nepoužitý, v každom prípade však musí byť, nepoškodený, kompletný (vrátane príslušenstva).
Tovar vrátený formou dobierky predávajúci neprijíma.